Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Uw recht uiteraard, maar laten we dan wel duidelijk zijn over welke kant niet open staat voor discussie en zichzelf boven alle zonde plaatst.
|
Nu nog beter.
Wie is de persoon die de ethische kant van de zaak niet wenst aan te roeren?
Wie is de persoon die emotionele argumenten a priori declasseert?
Citaat:
|
Verder vind je het blijkbaar vreemd dat politici de media bespelen.
|
Als ze klaarblijkelijk staan te liegen en ons blaasjes wijsmaken, dan mag ik dat afkeuren.
Wie is de naïeveling?
Hij die niet zomaar voetstoots aanneemt wat ze hem in de maag wensen te splitsen?
Of de idolate Bush-aanbidder, die zich permanent in de reet laat rijden door wat dat heerschap hem komt voorliegen?
Enfin, ik zal de realisaties die gij uw Gouden Kalf Georgie toeschrijft eens onder de loep nemen.
Je moet van mijn raison, niet weten, maar toch erom blijven zagen..... ik heb je wel door. 
|
Welke ethische kant wil ik niet bespreken? Ik heb me daarover al zeer duidelijk uitgesproken. Leg mij gerust de ethische dilemmas voor. Ik heb enkel gezegd dat het me niet kan schelen dat mensen andere doelstellingen hebben zolang mijn doelen verwezenlijkt zijn, en mijn doelen, die zijn zeer ethisch, je reageert er gewoon niet op.
Ik neem trouwens niet zomaar alles aan wat Bush uit zijn kas slaat en lach me dikwijls tepletter met Fox News en hoe ver de media het drijven. Op dit forum echter, wordt je al rap in een vakje gestoken, nietwaar Staaf?