Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Praha, je bent onmogelijk, maar toch nog een laatste poging.
|
alle dan
Citaat:
Is de wetenschappelijke wereld het wel of niet eens met de stelling dat opvoeding door holebi niet schadelijk is voor de ontwikkeling van kinderen?
|
bij mijn weten, je mag steeds het omgekeerde aantonen, zijn zij het unaniem eens dat het
niet schadelijk is
waar je unaniem natuurlijk dient te nemen als algemeen aanvaard en niet schadelijk als niet schadelijk causaal eigen aan holebi-opvoeding
Citaat:
Volgens mij niet. Neen dus.
|
awel...toon het dan aan
'k vrees dat je andere bronnen zal moeten aanboren dan Gaby want die spreekt zich daar niet over uit
Citaat:
Mogen wij dan het risico lopen dat kinderen ontwikkelingstoornissen oplopen, waarvoor een deel van wetenschappers ons waarschuwen?
Is het aan de hand van bovenstaande gegevens geoorloofd om holebi het recht op adoptie toe te kennen?
|
dit stukje slaat dus op niets
en je kent mijn mening moest dat zo zijn
Citaat:
Als ik onredelijk ben zeg me dan waar en ik zal je proberen tegemoet te komen. Maar kom niet af met dingen als dat jij het beter weet dan Gaby Stroecken, want dat geloof ik niet.
|
waar lees jij datte ?
quote graag
Citaat:
Voor alle duidelijkheid. Ik zeg niet dat holebi geen volwaardige opvoeding kunnen geven, ik zeg wel dat in deze materie geschoolde mensen bestaan, die het er niet over eens zijn en sommigen zeggen dat het slecht zou zijn.
|
ontken ik niet
maar blijkbaar is jouw Gaby Stroecken daar geen voorbeeld van ... die heeft het over gans andere zaken dan
Citaat:
Ik kan dat toch niet negeren? Jij blijkbaar wel of wat?
|
er is geen sprake van negeren, mijn inziens
je bent aardig bezig me vanalles in de mond te leggen wat ik niet gezegd heb