Los bericht bekijken
Oud 24 september 2006, 22:16   #22
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Ik heb reeds lang beslist van niet meer te reageren op het puberale gedoe van Werkgroep Morkhoven.

Daar hij het echter nodig vindt om, middels het dreigen met formele aanklachten, “terreur in de harten te zaaien” van mensen die het niet met zijn dwaasheden eens zijn, zal ik trachten andere forumgangers ervan te overtuigen dat zij er beter aan doen van deze onwerkelijke “figuur” te ignoreren.
Allee, is dat een dubbelnick van Ericferemans? De ene duikt precies op als de andere even out is met door de mand te vallen.

Tja, Volkert van der Graaff wordt door zulke mensen ook rechts genoemd. Che Guevara, Pol Pot en Stalin: hun idolen. Vergeet de massamoorden van deze helden en staar je enkel blind op 1, omdat die in tegenstelling tot de anderen, niet (alleen) zijn eigen volk wou uitroeien. De andere drie massamoordenaars (en de eerstgenoemde dolle schutter) begingen hun misdaden tegen tegenstanders van eigen etnisch origine, wat in mijn ogen het schandaal nog groter maakt. Het getuigt van geen enkel respect, want Hitler had nog een (zeer beperkt) respect voor bepaalde mensen en zijn eigen volk.

En dan iedereen gaan verwijten dat ze kortzichtig zijn en met processen gaan dreigen, omdat ze geen enkel argument vinden om de haat tegen hun eigen volk te verifiëren. Maak maar wetten om de meningen van andere aan banden te leggen, zoals elke goede dictator doet.

Haat oogst men enkel wanneer men het zaait en het is wel frappant hoe gehaat de democratische politici en bepaalde migrantengroepen hier beginnen te zijn. Allemaal de schuld van het VB? Of omdat ze betweterig hun eigen volk verachten?

Laat ze verder doen. Het CGKR en deze werkgroep hier zijn samen met de blinde mollen in de regering bezig onze maatschappij in een waar slagveld te herschapen en ze hopen dan een pas opzij te kunnen doen en met vingers te kunnen wijzen.
Jammer genoeg voor hen, zijn er mensen die minder kortzichtig zijn en de gedachtendictatuur naast zich neerleggen.
Ik ben een vredelievend persoon, dat ervoor pleit om inderdaad bepaalde migranten terug te sturen. Daarom ben ik een racist, maar misschien bezien ze het verkeerd. Ik wil die mensen op de eerste plaats terug voor hun eigen veiligheid, want zolang Osama en Co ons met hun schijnheilig boekske blijven bedreigen en er aanslagen gebeuren, is de kans groot dat ze hier hun eigen graf graven.
Terreur lokt contraterreur uit en ik vind dat het nogal lang duurt voor er een Anti Al Quada opstaat. Toch ben ik er heilig van overtuigd dat het niet lang meer gaat duren of er komen Westerse represailles tegen migranten. Laten we hopen dat Hans van Themsche een eenzaat was, maar hoe langer hoe meer sporen wijzen er op dat de migranten hier stilaan echt in gevaar zijn. Lijkt het daarom niet humaner ze terug te sturen en een oorlog te voorkomen? Of moeten we de segregatie in de maatschappij blijven voeden door de multicul er in te pompen, tot we ontploffen?
Ik merk dat het al moeilijk genoeg is om als 1 volk samen overeen te komen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar trop is trop en teveel volk leidt tot agressie en oorlog. Dat is wetenschappelijke bewezen en daarom lijkt het me beter elkaar wat meer ruimte te geven, dan verplicht op elkaars kap te gaan leven.