Los bericht bekijken
Oud 25 september 2006, 00:24   #31
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

kapitalisme = een systeem waar de rijken een monopolie hebben op ondernemen en bezitten.

staatskapitalisme = een systeem waar de staat een monopolie heeft op ondernemen en bezitten.

beide systemen zijn verwerpelijk en impliceren onvermijdelijk slavernij

wat de sociale woningen betreft

ik vraag als arme niet meer of niet minder dan een stuk grond (natuurlijk erfdeel ) waar ik naar eigen inzicht vier palen in de grond mag kloppen en waar ik zeker ben dat wat ik er opbouw niet tevergeefs is ( dwz een levenslang gegarandeert gebruiksrecht ). Verder een aansluitpunt voor water, gas en electriciteit en als het even kan internet. Voor de rest trek ik graag mijn plan ( ik eis dus als arme het recht op om ook vrij te mogen ondernemen, bvb landbouw of voor mijn part wietteelt ) zonder afhankelijk te moeten zijn van kapitalisten of staatskapitalisten .
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 september 2006 om 00:34.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden