Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga
Ik weet niet welke referenties je hebt, maar volgend jaar starten wij een nieuwe productie-eenheid in Oostende. Als je wil mag je daar onmiddellijk na opening beginnen werken - als je de bekwaamheden hebt als bediende (gelet op je schrijftalent beschik je volgens mij over voldoende intellectuele bekwaamheden) - en ben ik bereid hier en daar te pushen zodat je een degelijke woning in de buurt van die nieuwe productie-eenheid krijgt.
LC.
|
heel tof van u op zich maar beseft u dat wij als syndicaat algemeen geldende garanties eisen ? ( zoniet wat voor een armensyndicaat zouden wij dan zijn ? )
concreet wil ik daarmee zeggen dat het niet zo mag zijn dat mensen eerst een kruiwagen in de vorm van een barmhartige samaritaan mogen moeten hebben om werk en/of huisvesting te hebben. ( waarmee ik evenwel geen afbreuk wil doen aan uw goede bedoelingen ).
wij eisen maw niet meer of niet minder dan dat de grondwet gewoon naar de letter en universeel wordt toegepast. Dwz dat
iedereen recht heeft op degelijke huisvesting en werk. En iedereen dat wil dus zeggen ook onbeleefde mensen, ook druggebruikers, ook onaangepasten, ook hoeren, ook zg marginalen enz ( en dit nogmaals zonder dat dit door een barmhartige samaritaan gepusht hoeft te worden ).
in geval van twijfel kan u mss de betekenis van het woord "iedereen" eens opzoeken in het woordenboek

.