Los bericht bekijken
Oud 25 september 2006, 11:46   #9
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
En u denkt dat moslims is die nuance maken? met die uitspraak kan je alles goedpraten.

Als je zelf 10 x hardere uitspraken doet over de islam en zelf veel meer in extreem-rechtse kringen vertoeft( ja toch veel meer in die kringen dan uiterst-linkse ) dan FDW dan ben je hopeloos hypocriet als je FDW dan daarvoor wil brandmerken met welke predikaat ook. Het is alsof iemand van de bende van nijvel tegen een kruimeldief zegt dat hij crimineel is.

Als FDW een racist is dan is Elst een tiendubbele racist.

Een hoop VB-propaganda en FDW-hagiografie geschrapt (nvdr)
Het interesseert mij niks welke nuances de moslims maken. Als u dat wil doen laat ik dit voor uw rekening. Van onze nuances trekken zij zich ook niets aan. Ik zal voor de vorm ook maar noteren dat de islam ineens een ras is. Ook nieuw.

Dhr. Elst loopt al veel langer rond dan dat ene artikel dat u van hem gelezen heeft. Toen de grote volksleider van het VB nog raids hield tegen linkse cafés liep dhr. Elst andere stromingen af.

Er is inderdaad een groot verschil tussen kritiek op een geloof en die op de aanhangers ervan. Daarenboven kan dhr. Elst het zich permitteren om harde uitspraken te doen over de islam omdat hij hierin deskundig is en aldus ze weet te onderbouwen.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden