Los bericht bekijken
Oud 25 september 2006, 12:13   #802
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
De meeste vrouwen vinden dat ik een mooi voorhoofd heb , doch dit terzijde .
Als jullie hier komen aandraven met nieuwe soorten is het ofwel zoner naam/foto/afkomst te vermelden of beginnen jullie over ééncelligen waar zonder pardon kunstmatige grenzen worden geschapen .
Ik heb reeds wetenschappelijke artikels gelinkt met beschrijving van een nieuwe vissoort, met de wetenschappelijke naam & zelfs wat er op genetisch vlak verschillend was, het enige dat ik niet gaf was een fotooke (omdat het artikel gene foto had), wil je dat ik effe google om er een fotooke bij te plakken?

Citaat:
Noem mij nu eens één zoogdier of vogel die na de mens zou zijn ontstaan ?
Ok, vogel:
http://www.indianbirds.in/images/IB%...d%20species%22

Citaat:
Nog eens , stel dat een zoogdier/vogel 100.000 jaar nodig zou hebben om tot een andere soort te evolueren , en dat evolueren begint 99.000 jaar voor Christus , dan word dat een nieuwe soort 1.000 jaar na Christus .
En daar klopt het niet , alle soorten zoogdieren en vogels ( over ééncelligen wil ik het hier niet hebben , want die grenzen zijn inderdaad kunstmatig ) zijn al stokoud , alleszins veel ouder dan de mens .
Foutieve redenering, wat jij wil zijn blijkbaar drastische verschillende soorten, zoiets gebeurd enkel onder unieke omstandigheden, zoals bv natuurrampen & isolatie.

Citaat:
( over insekten wil ik het ook niet hebben want ik denk dat iedereen hier er wel mee akkoord gaat dat er nog miljoenen onontdekte soorten bestaan ) .
De geschiedenis over die muggensoort in Londen kennen we nochtans...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden