Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Het VB zal op veel plaatsen sterk vooruit gaan simpelweg omdat het sinds 2000een veeel grotere partij geworden is en het enige geloofwaardige alternatief is.
In handelen is de CDenV idd zeer vriendelijk voor de franstaligen zeker in bvb vilvoorde waar ze rake klappen zullen krijgen.
Uiteindelijk zal het VB vooral vooruit gaan daar waar het migrantenthema en het veiligheidsthema spelen.
Maar uiteraard heeft en zal men alles in het werk stellen om het VB te nekken. Ik vraag me af welke andere partij zulke hetze zou kunnen doorstaan ... en het VB die komt er meestal sterker uit.
het VB kan geen reclamead's meer plaatsen aangezien de grote mediaconcerns ook politiek gestuurd worden, Vb kandidaten worden onder druk gezet of uit de vakbond gegeooid, men roept al dan niet openlijk op tot broodroof, men probeert tevergeeft met een georkestreerde politieactie tegen extreem-rechtse gekken die men al jaren weet zitten het VB te beschadigen, men houdt totalitaire concerten waarvan men in het begin openlijk zij dat het enkel en alleen tegen het VB was en die worden dan nog gesteund door de overheid... etc.
Nu vraag ik af welke andere partij tegen zulke totalitaire hetze, waar alle facetten van het establishment gebruikt worden , bestand zou zijn en gewoon op de dag van de verkiezingen wint.
Dat kan enkel een partij zijn die de realiteit aan haar zijde heeft.
|
Ik kan het niet beter zeggen.