Los bericht bekijken
Oud 25 september 2006, 13:45   #195
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Vrouwen zijn bovendien ook geboren twijfelaars. Ze twijfelen voortdurend aan zichzelf omdat ze zichzelf vooral bekijken door de ogen van een ingebeelde buitenstaander. "Is mijn gat niet te dik in deze rok?" is zo'n obsessie die je er met geen stokken kan uitslaan...

Mijn vrouw staat elke keer als we uitgaan voor haar tot de naad gevulde kleerkast te zuchten dat ze "niks heeft om aan te doen". Om dan uiteindelijk voor de schoenkast (jaja, ge hoort het goed: een kast vol schoenen en sjakossen) te zuchten dat ze geen enkel paar heeft dat exact past bij die rok die ze net heeft gekozen. Dan volgt een heel ritueel: trap op-trap af kiezen en passen en meten totdat e.e.a. een beetje op elkaar is afgestemd.

En als je dacht dat je als man die dans kan ontspringen, think again... Je wordt daar dus volledig in meegetrokken: "wat moet ik aandoen?" "passen die kleuren?" "gaan die schoenen bij dat kleedje?" "welke sjakosj ..."????? Niet de minste kans dat je daar op een diplomatische manier aan kan ontsnappen, beste heren. Er is op al die vragen trouwens ook nooit een goed antwoord te verzinnen.

Vrouwen zijn de kampioenen in het bedenken van de "catch 22" voor zichzelf én voor hun partner.

MAAR, mijn vraag blijft: waarom net schoenen (en sjakossen) en niet bvb. lingerie of hoeden of kleedjes of juwelen ??? Ik kan me voor de dood nooit herinneren er ooit op gelet te hebben welke schoenen de mensen aanhebben die ik tegenkom. Mijn vrouw weet dat op griezelige manier perfect.

tip: sluit jezelf op in het WC totdat ze gekleed en wel staat te wachten in de gang... IK heb altijd een bibliotheekje naast de pot, want het kan wel een tijdje duren.
tip : probeer er niet onderuit te komen met een 'maar schatje, jij staat in alles beeldig !' want dit wordt gegarandeerd ruzie ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 25 september 2006 om 13:46.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden