Ge zijt koning van uw eigen grijze massa, maar daarom moet je nog niet de grote wijsheid over anderen trachten te verpatsen.
Ik heb deze topic tegengekomen in nieuwe berichten, dus niet via het communautaire subforum en heb me even uitgelaten dat ik die zever gewoon bullshit vind. Maar volgens jou is iedereen die geen flamingant is blijkbaar een verkapte belgicist! ;roll:
En ja, ik reageer hierop omdat ik je grappig vind en wil zien wat je zo nu en dan fantaseert op mijn tussenkomsten. Ge zijt trouwens niet verplicht om op mij te antwoorden hé.
Ik weet niet in hoeverre je mee bent in het verhaal van ex-joegoslavië, maar ik kan je onder andere wel vertellen dat Slobo'ke zelf ne montenegrijn was (van afkomst) en dat de montenegrijnen zich vooral hebben bezig gehouden met de omgeving en de mensen uit de omgeving van Dubrovnik te bombarderen met duizenden mortiergranaten. Ze hebben ook serieus huisgehouden in de dorpen ten zuidwesten van Dubrovnik (oa cavtat).
Nu nog is Montenegro een land vol met wapengekken en smokkelaars.
Zegt de dood van Dusko Jovanovic jou niks? Of nog leuker: Slavoljub Scekic! Google het zelf maar eens op.
Mooi land om je mee te vergelijken!