Los bericht bekijken
Oud 25 september 2006, 14:50   #5
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Praat je zo'n voorvallen goed? Voor mij ben je niet beter dan een ordinaire, rechtse, islamofobistische nazi.
Ik praat geweld nooit goed, maar als men geweld associeert met mohammedanisme dan zit men in 90% van de gevallen wel goed. Er blijft dan statistisch nog 10% kans dat ik het bij het verkeerde eind heb, maar dat risico wil ik af en toe wel eens lopen.

Bovendien, als jij stelt "Opnieuw rechtse terreur.." dan ga ik ervan uit dat jij ook in die richting denkt, want de mohammedaanse ideologie is de meest rechtse die ooit door mensen werd ontwikkeld.

En verder.

Ik heb nog nooit een volgeling van Mohammed horen of zien protesteren wanneer er geweld gepleegd wordt door zijn "geloofsgenoten", en gezien de alomtegenwoordigheid van geweld in de ganse mohammedaanse wereld hebt u daar nochtans meer dan voldoende gelegenheid toe. Als Mohammed's volgelingen er over aangesproken worden zullen zij 1° ontkennen of 2° beweren dat dat "onislamitisch" is. Goedkoop hoor.

Je mag je er dan ook aan verwachten dat je er telkens weer over aangesproken zult worden.

Wat je omschrijving van mijn persoon betreft: "ordinaire, rechtse, islamofobistische nazi" kan je je heel wat woorden besparen. Ik ben gewoon een "democraat". Door omstandigheden ben ik tamelijk goed geïnformeerd over die totalitaire en intolerante ideologie die men onder druk van de volgelingen ook bij ons "islam" is gaan noemen. Je zal van mij hier overwegend feitelijke gegevens vinden, en ik heb daar nog nooit van jou of van welke islamapologeet dan ook enige weerlegging van gelezen.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden