Los bericht bekijken
Oud 25 september 2006, 15:06   #24
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk bericht
Ge zijt koning van uw eigen grijze massa, maar daarom moet je nog niet de grote wijsheid over anderen trachten te verpatsen.
Sorry, maar als u daden niet overeenstemmen met uw woorden, heb ik het recht om dat op te merken. Of mag dat niet in "uw" België

Citaat:
Ik heb deze topic tegengekomen in nieuwe berichten, dus niet via het communautaire subforum en heb me even uitgelaten dat ik die zever gewoon bullshit vind. Maar volgens jou is iedereen die geen flamingant is blijkbaar een verkapte belgicist! ;roll:
Niet iedereen, maar jij dus wel...

Citaat:
En ja, ik reageer hierop omdat ik je grappig vind en wil zien wat je zo nu en dan fantaseert op mijn tussenkomsten. Ge zijt trouwens niet verplicht om op mij te antwoorden hé.
Ik beweer dan ook niet dat ik uw berichten niet lees, oninteressant vind of dies meer...

Citaat:
Ik weet niet in hoeverre je mee bent in het verhaal van ex-joegoslavië, maar ik kan je onder andere wel vertellen dat Slobo'ke zelf ne montenegrijn was (van afkomst)
Ken je een sofisme? Dit is er een... Een andere: Hitler was een vegetariër, dus alle vegetariërs zijn slecht... Goed bezig hoor...

Citaat:
Nu nog is Montenegro een land vol met wapengekken en smokkelaars.
Zegt de dood van Dusko Jovanovic jou niks? Google het anders zelf maar op.

Mooi land om je mee te vergelijken!
Wat hebben die feiten nu te maken met de democratische lotsbestemming van Montenegro? Ga je alle moffen veroordelen voor 1939-1945?

Tenzij die zaken verband hebben, quod non, doen ze niet ter zake vriend. U gaat dat verband nu aantonen.

Liefst in een andere draad, want u kan blijkbaar niet alleen uw interesse heel slecht verbergen, maar ook nogal een stukje off topic gaan...