Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer
Evolutieschema's is iets wat men er op de lagere school doorpropt , ik dacht dat jullie dat wisten .
|
Ik veronderstel dat je het over de stamboom/evolutieboom hebt van bv de mens & paarden (of katachtigen or whatever)
Die tonen de evolutie aan, maar leggen allersinds geen
enkel schema vast.
Citaat:
Wat bacterieen betreft , of jullie nu grenzen trekken van 3% of 30% , bewijzen dat het verschillende soorten zijn kunnen jullie nooit .
|
...
Ik ken absoluut niet alles over bacterieën, maar ik weet genoeg om te zeggen dat je er hier radicaal naast zit. Lees de wikipagina die ik eerder aanhaalde.
Citaat:
Wat je wil bewijzen met het oerpaard snap ik echt niet , je gaat er van uit dat dat dier geevolueerd is tot een andere soort gezien de dichte genetische verwantschap , en dat is een bewijs ?
|
Wat zou je dan verdomme wel aanvaarden als bewijs? Een openbaring van bovenaf die zegt dat evolutie just is? Dat uw "god" het u persoonlijk zegt?
Hoe je erin slaagt om keer op keer al het bewijs dat we u tonen te negeren snap ik echt niet, zoiets krijg ik niet door mijn schedel.
Op welke grond verwerp je het voorbeeld van het oerpaard, graag een doordacht antwoord.
Citaat:
Zoals telkens bewijst de evolutie 100%= 98,7% en daarom is het een geloof .
|
...
LEES DE ARTIKELEN DIE HIEROVER HANDELEN, dan zul je snappen dat de evolutietheorie
NERGENS STELT DAT 100% == 98,7% IS.
Vraagje, beschouw je genetica als een exacte wetenschap?