Los bericht bekijken
Oud 25 september 2006, 16:03   #829
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Evolutieschema's is iets wat men er op de lagere school doorpropt , ik dacht dat jullie dat wisten .
Ik veronderstel dat je het over de stamboom/evolutieboom hebt van bv de mens & paarden (of katachtigen or whatever)

Die tonen de evolutie aan, maar leggen allersinds geen enkel schema vast.

Citaat:
Wat bacterieen betreft , of jullie nu grenzen trekken van 3% of 30% , bewijzen dat het verschillende soorten zijn kunnen jullie nooit .
...

Ik ken absoluut niet alles over bacterieën, maar ik weet genoeg om te zeggen dat je er hier radicaal naast zit. Lees de wikipagina die ik eerder aanhaalde.

Citaat:
Wat je wil bewijzen met het oerpaard snap ik echt niet , je gaat er van uit dat dat dier geevolueerd is tot een andere soort gezien de dichte genetische verwantschap , en dat is een bewijs ?
Wat zou je dan verdomme wel aanvaarden als bewijs? Een openbaring van bovenaf die zegt dat evolutie just is? Dat uw "god" het u persoonlijk zegt?

Hoe je erin slaagt om keer op keer al het bewijs dat we u tonen te negeren snap ik echt niet, zoiets krijg ik niet door mijn schedel.

Op welke grond verwerp je het voorbeeld van het oerpaard, graag een doordacht antwoord.

Citaat:
Zoals telkens bewijst de evolutie 100%= 98,7% en daarom is het een geloof .
...

LEES DE ARTIKELEN DIE HIEROVER HANDELEN, dan zul je snappen dat de evolutietheorie NERGENS STELT DAT 100% == 98,7% IS.

Vraagje, beschouw je genetica als een exacte wetenschap?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden