Los bericht bekijken
Oud 25 september 2006, 19:37   #191
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
dat als antwoord op mijn vraag 2) dus... neem ik aan
kan je dat ook verder verduidelijken of blijft het bij een 'ik vin dat niet kunnen ...' ?

ofcourse...eens je de vrijheid toekent van seks te hebben ( onafgezein de rest van de problematiek dus * )

(*) die je er hier dus weer gretig bijsleurt ... zoals verwacht

helemaal niet
ik ben aan het hengelen hoe je standpunt is ivm seks voor jongeren
als het gaat over pedo's in de zin hoe jij en ik dat even begrijpen in deze context is dat volkomen uit den boze voor me
maar dat hadden we dan ook naëifweg weggelaten in de veronderstelling
dat moet ook zo ( anders zijn ze bij voorbaat schuldig bevonden )
doe je dat niet dan is het jouw ( onze ) plicht, of beter de plicht van de nederlandse overheid, deze misdadigers op te sluiten

dus concreet had ik nou graag een antwoord gehad op mijn vraag waarom een kind dat je bv wel vrij laat in zijn seksuele ontplooiing met anderen gelimiteerd zou zijn tot zijn/haar leeftijdscategorie an sich
niks anders bij sleuren dus

( je mag dat beperken tot een 'bah ... dat vind ik vies'..zoals je al enigszins deed
je moet je anderszijds dan wel realiseren dat men dat collectief geen argument acht om de persoonlijke vrijheid van anderen te beperken )
Het doet plezier dat u ook die mening bent toegedaan dat pedo's uit den boze zijn. Wat betreft minderjarige en sex, als zij zich daar rijp voor voelen en weten wat de gevolgen van die daad kunnen zijn, is het zeker niet aan mij om daar een oordeel over te vellen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden