Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH
Het doet plezier dat u ook die mening bent toegedaan dat pedo's uit den boze zijn.
|
idd... pedo's in die zin dus...mensen die die dus absoluut hun driften tegen beter weten zouden willen botvieren op kinderen vanuit hun machtspositie
dus niet in de zin van de definitie want daar op zich is niets mis mee... je kan het hooguit ronduit afwijkend seksueel gedrag vinden
Citaat:
|
Wat betreft minderjarige en sex, als zij zich daar rijp voor voelen en weten wat de gevolgen van die daad kunnen zijn, is het zeker niet aan mij om daar een oordeel over te vellen.
|
dat was het veronderstelde
in zover we ons dat kunnen natuurlijk
de wethouder gaat immers uit van de veronderstelling dat een volwassen-jongere relatie op seksueel vlak per definitie onder verkrachting of op z'n minst valt onder schendbaarheid van de eerbaarheid net omwille het psychologisch machtsonevenwicht
waar ik het overigens volledig mee eens ben ( gemiddeld genomen is dat met arbritrair gekozen grenzen )
voor de rest heeft de wethouder dus geen bezwaar en doet verder geen ethische uitspraken
maar in lak van die bovenstaande veronderstelling
vraag ik me af waarom een kind/jongere wel wat mag seksen ( met eventueel gevolgen ) met een leeftijdsgenootje als we verder uitgaan dat dat/die kind/jongere niet verondersteld worden zich daar rijp voor te voelen en niet weten wat de gevolgen van die daad kan zijn