Los bericht bekijken
Oud 25 september 2006, 22:06   #841
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik lees veel verhalen, maar zie ze voor wat ze zijn, verhalen.
Geef me maar een boek van Stephen King, in plaats van een boek geschreven zo'n kleine 2000 jaar geleden, dat van Stephen King is tenminste goed geschreven.

De mens bedacht god omdat hij niet in staat was om een beter antwoord te vinden op zijn vragen, later kwam geörganiseerde religië als een eerste vorm van wetgeving, nadien kwam de wetenschap.

Hormonen.
En stel nu eens dat de mens de evolutietheorie heeft geschapen omdat ze weten dat ze verkeerd bezig zijn ?
De evolutietheorie heeft samen met die andere 19de eeuwse jankwetenschap het Marxisme tot de grootste bloedbaden ooit geleid , het nazisme en het kommunisme .
Een beetje opvallend toch dat die vrijzinnige denkrichtingen steeds weer vernietigd worden door gelovigen .
Amerika ( een Christelijk land ) wist op een meesterlijke wijze het fascisme en het kommunisme te vernietigen .
Voor ze hier gaan beginnen met te zeggen , jamaar , het vaticaan was toch ook voor het fascisme ,zeg ik , het nazisme was in oorsprong darwinistisch , het ene ras is superieur aan het andere .
Dat het Vaticaan het fascisme heeft gesteund ligt eerder aan het suicidaal karakter van die sekte .
Vandaar dat ik ook zeg , als zelfs het Vaticaan deze evolutietheorie aanvaard , boer let op je ganzen .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden