Los bericht bekijken
Oud 25 september 2006, 22:32   #66

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
De realiteit onder ogen zien, heet dat. Maar voor iemand als jij bestaat de advocaat van de duivel niet, enkel de duivel zelf.

Jou verdraagzaamheid heb ik al door. Ik ben in jouw ogen toch geen mens meer, dus weet ik eigenlijk niet meer waarom ik zoveel tijd in je gestoken heb om je te doen inzien wat er in dit landje bezig is.
Als mensen als jij doof, stom en blind blijven en de discriminatie van het eigen volk blijven verdedigen, zonder enig begrip en niet voor rede vatbaar bent, schrik dan niet dat je de tegenpartij tot geweld dwingt.
Je hebt zoveel begrip voor het onbegrip tegenover migrantjes, die vanalles tegenover die stoute Belgen doen. Je keurt het goed en danst op het graf van Vlamingen die door hen uitgeschakeld worden. Ocharme, ze worden zo gediscrimineerd.
Als een Vlaming zich in dezelfde situatie bevind, is het een misdadiger en geen gefrustreerde jongere. Snap je waar je mee bezig bent?

De manier waarop jij me behandelt is zo extreem vijandig, dat ik me inderdaad veiliger begin te voelen tussen skinheads dan tussen jouw soort, al deel ik niet bepaald de mening van die jongeren en keur ik hun daden af.

Ik ben geen gematigd rechtse, nog gematigd linkse, alleen gematigd "rechtdoor" (is niet gelijk aan gematigd centrum). Maar inderdaad, sommigen zijn ziende blind. En het "schatje" Feremans, die kennen we ondertussen ............
Karma is offline   Met citaat antwoorden