Los bericht bekijken
Oud 26 september 2006, 08:08   #26
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Ik heb stellig de indruk dat jij graag zou willen dat het Vlaams Belang zich als een homohatende partij zou profileren.
Nogmaals, noem mij één partij buiten Groen! en Spa die homoseksualiteit als normaal beschouwen? En met het toenemende aantal migranten in Groen en Spa zal ook daar verandering in komen. Je vecht voor een verloren zaak.
Noem mij één partij die zo'n gevoelige uitspraken doet tov holebi's? Er zitten daar echt uitspraken tussen om u tegen te zeggen en ik wil helemaal niet dat het VB zich als homohatende partij aou profileren integendeel zelfs want neem van me aan mochten ze geen zo'n helse strijd voeren tegen holebi's zouden ze nog meer stemmen halen maar tja...

Ik dacht dat er geen enkele partij zo'n felle strijd gevoerd heeft tegen het huwelijk EN de adoptie en dit laatste kan ik dan nog begrijpen maar het huwelijk TOTAAL niet des te meer omdat het hier om geen Kerkelijk huwelijk gaat.

Ik dacht dat de VLD ook het prima en perfect opneemt voor de holebi's net zoals de NV-A die dat misschien niet zo laten blijken via hun programma.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden