Los bericht bekijken
Oud 26 september 2006, 10:27   #164
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Ik werd misselijk van alle commentaren hierboven. Ze kwamen er op neer, dat je een sukkelaar bent die slachtoffer van de maatschappij was en die daar niets aan kon veranderen.

Dit is een verkeerde instelling. Je moet het heft zelf in handen nemen en de instelling aanhouden dat je de problemen wil overwinnen. Je in zelfmedelijden rollen en zielig niets doen daar bereik je niets mee.

Ik heb trouwens hoegenaamd niets tegen jou, maar ik heb een gruwelijke hekel aan fatalisme.
Het gaat hier inderdaad om een nogal miserabelistische tekst, gepost op een moment van zwakte en héél ontypisch onsamenhangend voor DE Leeuw. Vooral dat laatste maakte mij ongerust - niet de stijlfiguur van het testament, dat een vaste figuur is om bepaalde toestanden te hekelen.

Maar niets, niets vergoelijkt jouw crapuleuse pose van zelfuitgeroepen dispensor van parasitaire stigma's die je in het voorfront van de galerie plaatst van een notoire galerij van andere crapuleuse poseurs als dispensors van parasitaire stigma's hier op forum.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden