Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd
Niet echt, me dunkt: Tom wil een leefwereld waarin het recreatieve gebruik van drugs op zijn minst gedoogd wordt, waar diverse levensstijlen naast elkaar kunnen bestaan, waar je consumeert wat je goeddunkt en niet wat je opgedrongen wordt.
Het heeft niets met migranten maar �*lles met verdraagzaamheid te maken.
Wat uw stelling betreft dat die onnozele fasco's zelf maar een festival moeten organiseren: inderdaad.
Het deed me denken aan een gedicht dat ik ooit eens geschreven heb. Het heet 'tegen de fascisten' en er komt ondermeer de volgende passage in voor:
"ne fascist kunde vergelijken met een gewond gevaarlijk dier,
dat kunde niet meer temmen, dat ziede toch van hier,
want het lijdt onder zijn angsten en frustraties van het zijn
*knip*"
Het grappige was dat het VB en het Pallieterke over dat gedicht moord en brand schreeuwden. Ze voelden zich met de dood bedreigd.
Vreemd, vond ik, want als je ze fascisten noemt, dan voelen ze zich niet aangesproken.
Met O110 is dat hetzelfde: het is een festival tegen racisme. Als ze zelf geen racisten zijn, wat zitten ze dan zo in hun broek te krabben?
Geen oproepen tot geweld.
mvg,
Arnold.
|
Kom nu niet zeveren he man, je weet maar al te goed dat dit concert tegen Vlaams Belang is gericht. Dat heeft Barman trouwens zelf gezegd. En dan mogen wij niet reageren ? Je hebt het goed zitten.