Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk
Dit forum heeft mijn mening over vlaams belangers veranderd. Voor dat ik hier kwam was ik ook tegen het cordon sanitaire. Na politics.be vind ik het cordon sanitaire zelfs niet voldoende. Hier kan je duidelijk lezen waarom het cordon sanitaire in gestand gehouden wordt.
Verbreek het cordon sanitaire en we zitten onmiddelijk in één of ander moslimtoestandenland waar ge enkel nog moogt zeggen wat de imam preekt anders wordt ge gestenigd.
Politics.be heeft mijn ogen geopend!
|
Het is juist door het CS dat het VB zo groot geworden is. Als u binnenkort dus vreest in één of ander moslimtoestandenland terecht te komen is dit enkel en alleen aan uw linkse kliek te wijten. Het enige dat u en uw broeders de laatste vijftien jaar gedaan hebben is met het opgestoken PC-vingertje naar het VB en zijn stemmers wijzen, maar nooit heeft u zich afgevraafd waarom ze VB stemmen en wat u kon doen om hen daarvan af te brengen. Zie ook 0110, het zoveelste nutteloze initiatief met nulkommanul politieke waarde dat niets, maar dan ook niets gaat veranderen, maar daarentegen de verzuring en de tweespalt in de maatschappij nog zal doen toenemen. Integendeel, één week later is het weer Zwarte Zondag en in mei 2007 wellicht nog een keer. Gaan jullie dan ook nog eens een 'concertje voor verdraagzaamheid' houden?