Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes;2016054
Jammer dat dergelijke ministers, die [u
zonder kartel[/u] niet eens in om het even welke regering zouden zetelen, nu de eerste viool proberen te spelen. De persoonlijke vete die deze kwispel met den Tony heeft uitgevochten kost ons wel 750000 €, geld waar we wel iets anders konden mee verwezenlijken. 't Is wat vergelijkbaar met dat Anciaux kieken in Brussel...
|
Mag ik je aandacht vestigen op het feit dat NIET G. Bourgeois Tony Mary ontslagen heeft maar wel de Raad van Bestuur van de VRT tot dewelke Bourgeois niet eens behoort. Als minister van media heeft hij natuurlijk een vinger in de pap, maar de bevoegdheid tot ontslag heeft hij niet. Nog iets, de ontslagvergoeding die toegewezen is aan Mary, bedroeg oorspronkelijk het dubbele van hetgeen hij werkelijk krijgt, en bij die besprekingen heeft Bourgeois degelijk een rol gespeeld. Als ik jouw redenering doortrek, heeft Bourgeois de Vlaamse Gemeenschap dus 750.000 euro bespaard, inplaats er verantwoordelijk voor te zijn.
Wat je in feite hebt tegen Bourgeois weet ik niet en zal me overigens worst weten, hetgeen ik wel weet is dat je in deze niet gehinderd schijnt te zijn door een gebrek aan dossierkennis.