Los bericht bekijken
Oud 26 september 2006, 17:30   #94
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Oorspronkelijk bericht door ericferemans [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG]
Dat is dus je obsessie, je remedie?
Dat is alles wat je te zeggen hebt?

Het is een redenering die niets oplost. Het zou een ramp zijn om onze wereld zo te gaan inrichten: de wereldeconomie zou er voor moeten verdwijnen en op één week zit Vlaanderen zonder gas, benzine, voedsel, water en technologie.
Het is dus onrealiseerbaar.

Het is dus: GEKTE
Je vergeet hier het belangrijkste zinnetje te citeren, het zinnetje waar het hem om draait!
Citaat:
Ieder in zijn land is veiliger.

Dit was jouw antwoord op al mijn geschrijf: het verwijderen van alle vreemdelingen, gepaard gaande met de dood van onze economie. Ik heb dus de redelijke indruk dat dit een crazy antwoord is. We gaan onszelf niet individueel maar collectief economisch opblazen is nog iets anders dan wat Jihadisten voorstellen! Je voorstel om de collectieve zelfmoord te gaan zien als oplossing van fictieve, ingebeelde problemen die samengaan met een fobie voor vreemdelingen is wel betoeterd tot de twintigste macht gogolplex en hiermee meen ik wel degelijk een serieus argument te hebben gebruikt om je zwakzinnige verklaringen en dom gemekker te counteren.

Citaat:
Meneer Feremans, vermits u het niet kan nalaten mij hier als een pillenslikkende psychiatrische patiënte te omschrijven en ik hier zwart op wit het tegendeel kan bewijzen, vrees ik dat ik u enkel laster en eerroof kan verwijten. Tot zover ik weet bent u geen psychiater en daarom niet bevoegd om over iemands geestelijke gezondheid te oordelen.
Je legt me hier wel een hele boel in de mond! Die redenering gek noemen (je citeert ze niet eens, wat bewijst dat je vanalles fantaseert en aan de essentie voorbij gaat ) is nogal wiedes. Ik toonde immers aan dat je de totalle economie opblaast en heel ons land vermoord door je "methode" toe te passen!

Citaat:
U hebt hier geen enkele bijdrage geleverd om een zinnige discussie met mij te voeren, terwijl ik mijn best gedaan heb. Ik ging er van uit dat wij twee volwassenen waren met een andere mening, die graag dezelfde problemen wilden oplossen, hetzij met andere middelen.
Ik ga daar niet van uit: ik vind je ronduit naïef, en je redeneringen dom en gevaarlijk. Spreek dus vooral voor mijzelf...

Citaat:
Dat u niet verdraagzaam bent, kan ik gerust verdragen,
Dat u onverdraagzaam bent tegen honderdduizend mensen die u lukraak overlaadt met alle zonden van Egypte moet ik wel verdragen, maar dat is omdat ik op een forum ben. Hier is het spel dat men mekaar laat praten, dat geldt dus ook voor de domsten onder ons en de gevaarlijksten. Het houdt helemaal niet in dat ik je redeneringen niet gaga, dom en poeponozel mag vinden en dat ook te verkondigen: wat ik met argumenten toe in plaats met loze beschuldigingen (de manier waarop jij voortdurend zit te schelden tegen buitenlanders).

Citaat:
maar dat u hier al verschillende malen laster tegen mij spuit, zonder concrete inhoud, gaat mijn petje te ver.
Nogmaals: je persoon is hier niet ter sprake: je bent een anoniem figuurtje dat zijn naam niet eens durft noemen: je kan dit onmogelijk "persoonlijk" nemen, tenzij je echt de heks bent uit de verhalen van Homerus...

Citaat:
Mogelijk onderneem ik gerechtelijke stappen tegen u, alhoewel ... ik me dan tot uw niveau verlaag, gezien de tactieken die jij en een bepaalde werkgroep er hier op nahouden.
Bij mijn weten heb ik tegenover jou geen gerechterlijke stappen ondernomen, vermits je geen misbruik hebt gemaakt van je vrije meningsuiting!
Gelieve dus niet te doen alsof ik zo ben. Jij wil mij de mond snoeren, en dat bewijst dat je jezelf tegenspreekt.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 26 september 2006 om 17:33.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden