Los bericht bekijken
Oud 27 september 2006, 12:25   #10
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
De meeste mechelaars vinden dat Mechelen er serieus is op vooruit gegaan. Het centrum ziet er niet een beetje beter uit, maar veel beter. De criminaliteit is fel overroepen. Ik ga regelmatig een wandeling doen in Mechelen en heb zelden problemen en voel me ook niet onveilig. Akkoord, Bartje heeft een belofte gebroken, maar tijdens zijn afwezigheid werd Mechelen niet slecht bestuurd. Het feit dat hij weg is bij zijn vrouw en waar die vrouw werkt doet weinig ter zake en is m.i. enkel een argument dat aan de toog verf zal pakken. Gezien de sublieme schrijfstijl van de vorige reactie denk ik ook dat hij zijn argumentatie voornamelijk daar verzameld.
Ne keer een reactie die een reactie is, en ik moet eerljk bekennen had geen zo'n positief resultaat verwacht voor Somers nu ja het is en blijft een opiniepeiling hé, altijd héél voorzichtig mee zijn.
Nu ja ik krijg meer en meer de indruk dat bepaalden niet liever hebben dan dat de criminaliteit zou stijgen...en het niet kunnen hebben dat het ergens positief gaat.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren

Laatst gewijzigd door bartje : 27 september 2006 om 12:25.
bartje is offline