Los bericht bekijken
Oud 27 september 2006, 13:57   #81
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Als? Volgens mij is het standaard CARBEQUE spelen hier toch getolereerd?

Of niet Edina? Hoeveel auto's gingen er in de fik? Hebben ze buiten die twee dronken ras-echte Sintniklazenaars nog iemand opgepakt? Dan in elk geval niet belangrijk genoeg om in het nieuws te vermelden.

Hoe ga jij erachter gaan Edina?

Laat me denken: "mijnheer, mijnheer, wil je aub stoppen met molotovs te gooien naar ziekenhuizen? Nee? kom, dan gaan we thee drinken! ook nie? maar allez Juuuussseeef toch!"

"wilt ge zelf een autooke? geen tweedehands? nee? wat zei je? ha een BMW! nieuw, welke kleur wil je jongen? een rode? daar zorgen we voor hoor, allez speel nu maar rustig verder".

Zoiets?
Ik weet niet of het hier al het geval is, maar in de geislamiseerde banlieus van Parijs is het opstoken van 50 auto's per nacht, reeds ... normaal. Enfin, de politiek correcte wereld meent dat carbecues van die omvang niets buitengewoons zijn en dat het louter om een onveiligheidsgevoel gaat. De situatie in België is minder duidelijk door al die media die aan het zelf-censureren slaan van zodra de verrijkende medeburgers betrokken partij zijn.
Online is offline   Met citaat antwoorden