Los bericht bekijken
Oud 27 september 2006, 14:10   #12
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
En leg mij nu eens rustig uit wat er "heilloos" zou zijn aan zo'n ziekenhuis?
Ik heb dat artikel nu al drie keer gelezen, en zie geen reden waarom schreeuwerd Wilders zo tekeer gaat... 't Is nou niet alsof niet-moslims er niet welkom zouden zijn of dat nederlandse autochtone artsen en paramedici die er solliciteren systematisch zouden gediscrimineerd worden. Pas als een arts of verpleger zou te horen krijgen dat ie niemand van het andere geslacht m�*g behandelen, zou er ruimte zijn voor een mogelijke klacht. Laat dan de plaatselijke anti-discriminatiewetgeving maar ten volle spelen; weten we meteen hoe leefbaar e.e.a. is. Dus neen, ik zie daar geen onmiddellijk probleem.

Als moslimvrouwen een heel zwembad willen afhuren om zonder pottenkijkers te kunnen badderen, dan is dat toch geen probleem? Voor zolang het niet op kosten van de gemeenschap is, mogen ze dat toch?

Tsjongejonge... al die principiële onverdraagzaamheid tegenwoordig.
Het probleem zit hem erin dat indien de apartheidsvraag van de aborignals komt, deze daarvoor worden gestraft Desiderius.

Een stomme vlaamse boer en boerin mogen helemaal niet vragen om een moslimvrij zwemuurtje voor hun vlaamse boerenkinderen te organizeren (zodat hun vlaamse boerendochters niet worden lastiggevallen): want dan zijn zij RACISTEN weetjenog?

Ik denk niet dat er nog veel mensen een probleem hebben met het moslimzwemmen, zolang zij ook maar recht krijgen op het moslimvrije zwemmen! Als je ziet dat vele (de meeste) provinciale domeinen worden overspoeld door niet-nederlandssprekende volksSTAMMEN, zodat de vlaamse boeren en hun kinderen zich amper nog vrij kunnen bewegen, hebben ze dan recht op een Boeren Vlaams Provinciaal Domein? Of moeten ze gewoon op hun veld blijven patattenrapen?

Als men ziet hun mensen met "andere zeden en gewoonten" zich in de boerenvlaamse klinieken gedragen, zonder dat de boerenvlaming daar zijn mond over MAG opendoen, dan denk ik dat er weinig probleem is om een moslimziekenhuis open te doen. ZOLANG er ook maar moslimvrije ziekenhuizen zijn voor mensen die daar een probleem mee hebben.

Zullen we een aanvraag doen naar quota?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 september 2006 om 14:11.
circe is offline   Met citaat antwoorden