Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke
De muziekindustrie kan dit zeker en zonder moeite,maar ze denken enkel aan hun winst,ik ga zelfs nog verder in die redenering pers dubbel zoveel cd'kes om dezelfde winst te hebben zo simpel is het,tegenwoordig ziet men muziek niet meer als een kunstwerkje maar eerder uit winstbejag...
En inderdaad goed wetende dat er dan een "kazaa" of een ander dergelijk peer to peer programma is...volgens mij heeft 80 tot zelfs 95% enkel zijn telenet of adsl voor deze reden... 
|
Ik denk dat we nu alvast weten waarom jij je snel internet hebt aangekocht
2x zoveel CDs aan min of meer halve prijs voor dezelfde winst is enkel een waarheid als de vraag naar CDs oneindig is. Ken jij een muziekwinkel waar ze soms zonder de laatste nieuwe CD zitten omdat hij teveel verkocht is? Ik niet, dat wil dus zeggen dat er ergens al een overproductie bestaat. Je zou kunnen trachten van dat op te lossen door de prijs effectief te halveren, wat ook gebeurd, eens de CD niet langer superpopulair is.
En, wat denk je zelf, zouden de muziekmaatschappijen dat analyseren? 
|
Allé vooruit dan weten we dat ook jij je supersnel internetconnectie ervoor gebruikt... 
|
Toch niet, ik koop mijn CDs aan over het web voor een fractie van de prijs die men in Belgie betaalt. Ik gebruik echter wel een file share programma om af en toe eens iets te downloaden op aanraden (i.e. een of andere groep in K&K vermeld op dit forum etc.)
|
waarom beschuldig jij mij er dan van

Je ziet dat het op niets sloeg dat eerste antwoord