Los bericht bekijken
Oud 27 september 2006, 22:07   #163
humble
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. Ik verdedig hier helemaal niets, dacht ik, maar misschien weet u wel beter. Ik vroeg mij enkel iets af.
Ik doe in elk geval geen uitspraken over "de individuele criminele ( ideologische) afwijking van bepaalde aanwijsbare entiteiten ( volgens het nieuws hier Noord Afrikanen)".
Ik zou zulke (on)zin zelfs niet geschreven krijgen.

2. Er zijn 'voor minder' zeker nog géén fatwas uitgesproken. Op 'de cartoons' en de 'de paus' zijn voor zover ik mij kan herinneren in België géén gewelddadige reacties gekomen, en dit ondanks de aanwezigheid van ca. 400.000 'Islamieten' in ons land. Wat hebben al deze zaken trouwens te maken met wat er nu in Brussel gebeurt/gebeurd is ???

3. Deze zin begrijp ik niet. Kunt u dat even herformuleren, a.u.b. ?

4. Voor een 'lose babbel' doet u anders toch wel vrij straffe uitspraken, hoor.
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]1. U verdedigt het misschien niet maar door u vraagstelling suggereert u het toch minimaal.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]2. U loopt achter wat betreft de fatwas betreft.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]De opmerking dat er “ bij u weten”, in België, geen agressie was naar aanleiding van “de paus” en “de cartoons” kwestie, is niet ter zake doende.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Als u het hebt over het accepteren van het bestaan van “[/SIZE][/FONT][FONT=Verdana] een bende 'geschifte individuen”[/FONT]
[FONT=Verdana]en de mogelijkheid van het selectief erkennen of ontkennen van een “ ideologische motivatie bij misdaden” door individuen en/of groepen, is die vernauwing naar de Belgische situatie een plat argument, en ruikt zelfs naar racisme.[/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]3.Bovendien, wees voorzichtig, [/SIZE][/FONT][FONT=Verdana] vergeet geen rekening te houden met het CGKR een beroepsverbod als leraar behoord tot de mogelijkheden, misschien wel opsluiting.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]4. er zijn mensen die uren moeten lullen om niets zinnig te zeggen en andere ……[/FONT]

Laatst gewijzigd door humble : 27 september 2006 om 22:35.
humble is offline   Met citaat antwoorden