Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
ps ik kan echt niet meer dan 45 minuten zonder sigaret , ben dan echt niet te genieten
|
Volgens mij is het nu al zover.
Ik rook ook, en vrij fanatiek zelfs, maar sta volledig achter de NMBS hier.
|
Ik rook niet, maar steun de NMBS hier voor 100% in. Het is onaanvaardbaar dat een deel van de trein door enkelen tot gaskamers worden herschapen, zodat de sukkelaar die nergens anders plaats vindt zijn longen mag gaan volteren in die halfvolle rokerscoupés.
Ooit eens meegemaakt met een tiental kleine kinderen, en die werden fysiek onwel van wat ze daar moesten inademen.
|
Je zou dat echter ook kunnen toeschrijven aan de gebrekkige logistieke studies van de NMBS die ervoor zorgen dat uw niet rokerscoupe eivol zit terwijl uw rokerscoupe halfleeg is.
In realiteit echter, doet de NMBS geen logistieke studies voor het personenverkeer. Tot die pijnlijke constatatie moest ik komen toen ik als een thesis over het treinverkeer wou maken en aanvraag deed naar die studies. Tof he, dat die mannen hun logistiek systeem bestaat uit raportage van conducteurs die zeggen of hun trein al dan ni vol zit.
Dat gezegd blijft zulks een drogreden, als ge geen 45 minuten zonder een cigaretje kunt, ga dan te voet.