Los bericht bekijken
Oud 30 september 2006, 16:38   #10
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
bazilfunk, trek uw oren wijd open:ik voorspel veel last en zever op uw concerten dit week-end. De gazetten gaan weer volstaan denk ik. Vraag mij niet waarom, t'is juist een voorgevoel.
Tja we zullen ons toch niet door de bedreigingen van de de vlaamse taliban laten afschrikken. Ok er zijn akties gepland van extreem rechtse organisaties en ja we zullen inderdaad weer het echte gezicht van extreem rechts leren kennen.

De politie is dan ook op de hoogte van het groot aantal extreem rechtsen dat zich onder de massa zal begeven om relletjes uit te lokken.

Weet ook dat de media die toch allemaal aan hetzelfde zeil trekt hier volledig verslag live van zal uitzenden. Volledige dossiers liggen ter inzage van journalisten zodat net als bij een voetbalmatch commentaar en duiding kan gegeven worden bij elke extreem rechtse die voor een paar honderdduizend kijkers uit de bol gaat.

En vermits de veiligheid verzorgd zal worden door marokaanse stewards ben ik er gerust in dat elke extreem rechtse terrorist al aan een hersenvliesontseking bezweken zal zijn voor zij iemand kunnen wurgen of neerknallen.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden