Los bericht bekijken
Oud 18 september 2003, 00:32   #69
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Aan Dies: ik kan er ook niet voor kiezen om geen belastingen te betalen, omdat ik ze onrechtvaardig of onterecht vind. Ik moet ook naar school gaan, als ik onder 18 ben, of tenminste onderwijs volgen, ik heb er ook niet in te kiezen. Ik mag ook niet discrimineren, hoewel ik die Antwerpenaars niet zie zitten . Opkomstplicht is 1 van de verplichtingen waar ik, en de meeste Belgen, het lichtst overheen gaan. Het is ook geen zware opgaaf, he.
Lees nog eens wat ik zei aub!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Neen, een democratie houdt in dat de bevolking zelf kiezen kan wat ze wel en niet doet, wat ze wel en niet aan zich voorbij laat gaan.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden