Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger
LEUGENS REGINE BEER
* Zij beweerdt dat ze gedurende 6 maand zakken van 50 kg gevuld met meel moest sleuren terwijl ze nauwelijks 40 kg woog.
Iemand die amper 40 kg weegt zie ik niet in staat om 50 kg op te heffen.
* Tijdens haar verblijf werd ze 3 maal ernstig ziek. Dan is de vraag waarom ze niet naar de gaskamer is gestuurd. Bovendien genas ze 3 keer in het ziekenhuis ondanks de omstandigheden daar.
Sorry, ik geloof niet als je zwaar ziek was in een concentratiekamp, zou genezen laat staan overleven.
* Bovendien is Regine Beer net zo joods als Mohamed cristen is. ALs ze joods was, waarom zijn haar zussen en moeder niet opgepakt laat staan gedeporteerd. In bepaalde intervieuws antwoorde ze dat de Duitsers aan haar armen konden zien dat ze joods was. Sorry, dit is echt te gek voor woorden. Zelfs de Duitser waren niet zo stom om iemands afstamming te bepalen op armen laat staan gezicht of lichaam. De echte bepaling van jood zijn, gebeurde via afstamming van de bloedlijn tot de derde graad.
De echte reden waarom Regine opgepakt werd, staat zelfs in haar boek blz 40.
CITAAT BOEK BLZ 40: "Mogelijk hadden de Duitsers ook weet van mijn incidentele activiteiten bij de weerstand"
PS: ZIJ WAS GEMEENTERAADSLID IN ANTWERPEN VOOR DE SP
|
Ja hoor, Regine Beer liegt en dat allemaal om het VB in diskrediet te brengen. Die nummer heeft ze zelf op haar arm getatoeëerd. Kwestie van wat overtuigender over te komen. En ze is nooit in een concentratiekamp geweest. Ze zat eigenlijk in een vakantiekamp waar ze toevallig buitenkwam als vrouw van 30 kilo omdat ze het eten niet lekker vond.
Je moet maar durven om haar zo te beschuldigen. De enige reden waarom Regine Beer is opgepakt, is omdat zij zichzelf op aanraden van de schooldirectrice heeft aangegeven bij de nazi's als dochter van een Joodse vader itt haar familieleden. Ze was zo braaf dat ze die raad heeft opgevolgd.