Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otto
Joden hadden geen keus, de homofielen wel. Let wel homoseks was indertijd verboden. Ze overtraden de wet. Een vergelijk met de holocaust is daarom onredelijk, immers de homo's riepen het over hun zelf uit. Niet erg verstandig toe te geven aan je geaardheid als je bezet wordt door de Nazi's.
|
Jeps, ik heb ook last van een bepaalde 'geaardheid' ik ben namelijk tegen het Vlaams Blok en ik kan het niet laten er steeds aan toe te geven. Niet erg verstandig om op forums zoals dit eraan toe te geven, kweettet.
Erger wordt het wel in mijn stad (Antwerpen) waar 1 op 3 Antwerpenaars op het Vlaams Blok stemmen. Als die nog wat groter worden, lees: Antwerpen bezetten, zal ik moeten kiezen: of verstandig worden en mijn kop houden, of onverstandig blijven en oppositie blijven voeren tegen de neonazi-partij. Wat denk je?
|
Ik denk dat jouw haat jegens een democratische partij geheel ongegrond is net als je verwijzingen. Ik denk dat je het beste een moordaanslag op een partijlid kan plegen, zo handelen extreem-linksen meestal als ze er niet meer uitkomen.