Los bericht bekijken
Oud 2 oktober 2006, 11:55   #177
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
1. proficiat

partijslaaf

genoten van de onnozele speechkes van fdw, morel forel en fvh?

de grap van de dag was toch die van fdw: "wij zouden eregast moeten zijn op de 0110 concerten..."

het steekt blijkbaar...als men zo belachelijk reageert

2. olalala... natuurlijk waren er vb-kiezers

als ze ergens van kunnen profiteren zullen ze het niet laten

en dat je de ogen van een blinde niet kan openen, dat moet jij me niet komen vertellen

3. dat ze die middenvinger dan laten zien... de lafaards

en moesten ze mij hebben aangesproken... en zagen over de zielige "politieke" reden van 0110 had ik hen waarschijnlijk een dikke middenvinger teruggegeven

4. de bedrieger bedrogen?

leg mij eens uit op welke wijze tom barman de mensen bedriegt? een concert voor verdraagzaamheid, tolerantie, openheid em wat meer humanisme... duidelijk toch

0110 was een groot succes, tot spijt van wie het benijdt... dat het geen politieke aardverschuiving zal teweegbrengen moge duidelijk zijn... maar als de waarden waar de concerten voor staan ook maar één persoon hebben overtuigd om deze keer geen stem op het vb uit te brengen, dan vind ik het al meer dan geslaagd.

--------

was dat nu ook niet één van de redenen waarvoor het concert georganiseerd werd ??
Zinloos geweld noemen jullie dat nietwaar.

Maar nu inhoudelijk:

Of het concert nu een succes was of niet , dat laat ik in het midden.
Wat is een hoge opkomst, wat is een lage.
Als je het in termen bekijkt van.... 60000 (Antwerpen+ Gent) bezoekers op 75%(niet VB-kiezers) van 6.0000.000 (Vlaamse bevolking) = 4.500.000 niet VB-kiezers , dan maakt die 60.000 bezoekers op die 4.500.000 Vlamingen nog geen 1,5% uit.
Als je dan rekent dat wellicht 25% van de bezoekers VB-kiezers waren , dan wordt dat percentage nog minder.
1,5% - 25% = 1.125%

Dat kan je dan toch bezwaarlijk een een bevredigend resultaat noemen nietwaar.

Wat het bedriegen van de bedrieger betreft, ..junky Barman organiseerde (hij was eerder de excuustruus van dienst) het concert in eerste instantie niet om onverdraagzaamheid te bekampen , maar om als linkse (gemanipuleerde) druif een eind aan de overrompelende opmars van het Vlaams Belang te stellen.
Overheidsgeld werd besteed aan een initiatief dat erin bestaat om de belastingbetaler van dat overheidsgeld monddood te maken.

Jullie wereldverbeteraars hebben inderdaad wel een eigenaardige kijk op de definitie van het woord democratie hoor.

Laatst gewijzigd door bob. : 2 oktober 2006 om 12:07.
bob. is offline   Met citaat antwoorden