Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich
Geheim rapport Staatsveiligheid op internet (De Standaard)
BRUSSEL - Een ’geheim’ rapport van de Staatsveiligheid staat gewoon op de website van de federale overheid. Het gaat om het activiteitenverslag van de dienst van 2004. Dat meldt De Tijd.
De voormalige administrateur-generaal van de Staatsveiligheid, Koen Dassen, had het verslag vorig jaar laten opstellen. Maar toen hij het wilde voorstellen aan de pers, blokkeerde minister van Justitie Laurette Onkelinx (PS) het initiatief.
Waarschijnlijk gebeurde dat omdat het passages bevatte over welbepaalde groeperingen en politieke partijen. Nu blijkt het document op de website van de federale overheid te staan.
Link naar rapport (pdf-bestand)
----------------------------------
Het toont nogmaals hoe "goed" de Staats"veiligheid" werkt. Nadat ze het NSV!-Verbondskot te Antwerpen kwamen onderzoeken met betrekking tot moslimfundamentalisme, dacht ik dat ik alles had gezien.
Maar de idioten zetten nu blijkbaar al rapporten zomaar op het internet. Sommige stukken zijn wel grappig. Zoals de grote extremen in het binnenland: Vlaams Belang en PVDA. Al vond ik hun lijst van extremistische organisaties van een tijdje geleden grappiger, daar stond het Davidsfonds zelfs bij. 
|
Bekijk het rapport eens goed: mooie foto's, mooie presentatie.
Niet direct iets wat je geheim kan noemen.