Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya
Maar komaan, wat heeft dat geval in Iran hiermee te maken? Ik heb die reportage samen met een moslim bekeken, die vond dat minstens even walgelijk als ik, dat is geen islaam, dat is op een gruwelijke wijze een voorbeeld willen stellen om een bevolking onder de knoet te houden.
Neen het is niet de schuld van de islaam, je mag geen aanslag plegen op ongeboren kinderen, je mag niet oordelen over andere mensen of ze een hoer zijn of niet. Dit heeft te maken met crapuul die denken dat ze zich alles kunnen permitteren.
|
Volgens mij niet erg veel en dat meisje waar het toen over ging was 16 en geen 18, want anders was alles volgens de wetten geweest. En ook de USA vermoord nog steeds mensen van boven de 18 op wettelijke basis.
Dus daar moet men niet over zeveren.
En de Islam heeft hier ook al niet veel mee te maken.
Deze jongeren konden het blijkbaar enkel niet verdragen dat andere wel met haar hebben mogen spelen en zijn niet.
En daar gaat het idd om, en zelfs niet om het feit of het VB nu wel of niet verdraagzaam is. Het zijn deze jongeren die zich hebben misdragen en die daarvoor behoorlijk en rechtvaardig moeten gestraft worden.