Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk
Wel heel opvallend dat dit nieuws moet volgen op de peillingen die uitwijzen dat het grote VB-VLOTT kartel op zijn eerste dikke nederlaag afstevent in Antwerpen; Tja een kartel aangaan en nog geen 2% meer winst boeken is een afgang in een stad waar de spa meer dan 2% zou stijgen. (jaja 't zal jullie niet tegenhouden toch te vieren)
En één ding is zeker! Als men de burgemeester niet bij naam durft noemen is het zowiezo een leugen. Want niemand kan nu een klacht indienen vermits niemand bij naam wordt genoemd. De bron zit dus safe om deze leugen te kunnen blijven verspreiden.
|
Spijtig, Funkie, weer tweemaal ernaast
Ten eerste.
Het verhaal heeft ondertussen ook persverspreiding en het staat klaarblijkelijk dus voldoende vast dat de zoon van de burgemeester in het PV staat vermeld mbt nachtelijk straatvandalisme. Het staat ook vast dat er, merkwaardig genoeg, twéé PV's zijn opgesteld. De inhoud van die PV's is mij niet bekend. Dus is het (nog ?) niet voldoende aangetoond dat de burgemeester onbetamelijke invloed zou hebben laten gelden (wat op vele manieren kan, bij voorkeur onrechtstreeks).
De vraag is echter op dit moment niet of de burgemeester misbruik heeft gemaakt van zijn macht en invloed in dit dossier dat hem persoonlijk aanbelangt; de vraag is wat de burgemeester of de poltiechef ondernomen hebben om zeker te stellen dat de zaak zonder onderscheid des persoons en dus ook zonder misplaatst favoritisme correct wordt behandeld. Graag antwoord op die laatste vraag en graag iets anders dan oorverdovende stilte.
Ten tweede.
Geniet nog met volle teugen van de gedroomde verkiezingsnederlaag van het Vlaams Belang, Funkie. Het spijt me voor jou en de andere zelfverklaarde demokraten die het daar steeds moeilijker mee krijgen, maar de verkiezingen moeten nog komen en het zijn de kiezers die over de uitslag gaan beslissen, niet de sanitaire cordoniers.
Ik raad je aan een verkiezingsfeestje te bouwen op zaterdag. Het zou op zondag wel eens te laat kunnen zijn of niet goed meer smaken wanneer je verhoogde zuurtegraad tot oprispingen leidt.