Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2006, 14:17   #99
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
ik heb toestemming gevraagd om berichten van Werkgroep Morkhoven
te plaatsen, deze toestemming heb ik gekregen en hierbij zijn reactie:
Pin d'Ar
Citaat:
De beschuldiging van Van Gelre ('anti-semitisme') heb ik reeds herhaalde malen op de thread 'anti-semitisme' die ik speciaal opende voor alle beschuldigingen van 'anti-semitisme' (ook van de believers in 'De Nieuwe Wereldorde'), tegengesproken.
Waarom zegt Van Gelre niets over racisme en de racistische thread 'moslims of ratten ?' die een paar dagen geleden nog steeds niet gesloten was ?
Het lijkt me fair op dit gedeelte te antwoorden:
1. Je berichten hebben een overwegend sterk antisemitisch karakter, zoals ik reeds heb aangetoond, met links en citaten. Daarbij citeer je niet alleen zulk soort zaken, zoals Pindar, maar bedenk je er ook nog een aantal zelf.
2. Elke vorm van racisme is verwerpelijk (dus ook antisemitisme, WM!). Over de draad moslims en ratten heb ik allang een paar keer gezegd dat die inderdaad smakeloos was. Ik heb me er dan ook niet in gemoeid.

Maar het gaat me niet eens om deze inhoud van je berichten. Zoals iemand hier reeds eerder opmerkte zijn er wel meer mensen die racistische of antisemitische zaken posten. Dit is een politiek discussieforum en hoezeer ik dergelijke meningen ook veracht, je moet hier wel tegen een stootje kunnen. Ik zal dan ook nooit vragende partij zijn v.w.b. het bannen van mensen. Zelfs de negeerlijst is aan mij niet besteed. Merk op dat ik nog nooit het rode driehoekje heb gebruikt.

Hoewel daar aanleiding genoeg voor zou zijn geweest: Je spamt, je vervalst citaten, je uit racistische taal, je valt mensen persoonlijk aan (volgens jou zijn er minstens twee pedofielen, bij naam genoemd, op dit forum) etc.
Iemand die zulke zaken post is wel erg hypocriet bezig als hij anderen dan wél de mond wil snoeren. En dát heb je herhaaldelijk gedaan. Je hebt regelmatig, te pas en te onpas, klacht neergelegd bij de moderatie als iemand je alleen maar tegensprak.
Ook in de draad waarin je Ploertendoder geband hebt gekregen hád je al klacht neergelegd bij de moderatie. Je kreeg alleen je zin niet. Daarna ging je de moderatie dreigen met CGKR als ze niet deden wat je eiste en vervolgens heb je dat ook gedaan.

Zoals ik reeds eerder zei: Ik zal nooit vragende partij zijn v.w.b. bans maar je hebt geoogst wat je hebt gezaaid.
Hertog van Gelre is offline