Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Zou gij uw kinderen offeren aan een monoculturele samenleving?
|
Nee, vriend, waarom zou ik dat doen ?
Mijn politieke overtuiging of mijn visie op de samenleving is geen vervangende religie zoals bij de grootapostels van het multiculturele dogma.
Overigens, ik ben ten volle multicultureel in de échte zin van het woord vermits ik open sta voor de wereld en de wereld multicultureel is.
Alleen : de wereld is multicultureel omdat er op verschillende plaatsen verschillende culturen bestaan
De wereld zou ophouden multicultureel te zijn als alle culturen zich overal vermengen tot eenzelfde kleurloze multiculturele pap - en dan durven ze d�*t te vergelijken met "kleurig", de cultuurbarbaren.
Wat onze multiculturele heilsleer verkondigd, is in wezen het gruwelijke droombeeld van een culturele verarming en verschraling op planetaire schaal. En dat noemen ze dan een
verrijking want ook hier hebben ze gewoon wit tot zwart gemaakt en zwart tot wit.
Het multiculturele dogma verkondigd schaamteloos het tegendeel van wat waar is. Dan moet men niet verwonderd zijn dat de werkelijkheid sterker is dan de droom en de droom tot nachtmerrie wordt.