[quote=ericferemans;2051213]Nou breek mijn klomp:
Jij sprak dus over SHOTEN???::
Citaat:
Kan je misschien effe toelichten????
|
Ja zene, met veel plezier, ik woonde 33j in Deurne, vlakbij het sportpaleis, vlak bij borgerocco zoals u wel bekend is. Mijn moeder en grootmoeder wonen er nog. U kan in andere post lezen wat mijn grootmoeder is overkomen. (
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=10 )
Ik ben enkele maanden geleden dringend moeten verhuizen (app uitgebrand) en heb snel snel iets moeten huren elders. Het is daar beter wonen toch éh in Schoten? Als je idd die dure villa's kan betalen, is het goed vertoeven overal. Men vergeet wel dat er enorm veel mensen zijn, die niet zoveel geld hebben, en dat zij verplicht worden om in zo'n ghetto's te wonen.
Wel, in mijn straat waar ik nu woon, voorspel ik u dat binnen de 10jaar, de ellende daar ook zo groot zal zijn. Mijn straat is stuk Merksem (hoort bij Antwerpen) en stuk Schoten. Het valt mij enorm op, u mag gerust zelf een kijkje komen nemen, dat in het stukje Merksem, enorm veel allochtonen worden. Heel duidelijk is die grens getrokken. Bijna op het freaky na. De overlast (rondzwervend vuil, lawaai, ruzies, etc) is in dat stuk straat dan ook niet meer normaal tegenwoordig.
In mijn straat, wonen dan ook enorm veel Belangers ondertussen. Niet dat ze er zijn komen wonen, zijn mensen die er al jaren wonen, en die rekening houden met het feit dat het binnen een paar jaar ook in de rest van de straat er zo aan toe zal gaan. Onverdraagzaam ? Nee, totaal niet, mensen zien gewoon niet graag hun straat waar ze al jaren wonen verloederen tot één grote vuilnisbelt, mensen zien niet graag dat huizen verwaarloosd worden, mensen worden niet graag uitgescholden zonder enige reden wanneer ze ergens passeren. Kan je ze dat kwalijk nemen ? Ik dacht het niet.