Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2006, 10:23   #592
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

@feremans, wat mijn grootmoeder overkwam, overkomt dagelijks andere mensen. Je kan dit blijven negeren, blijven vergoeilijken en verbloemen zoveel je wilt, toch zijn dit DE hoofdredenen waarom mensen VB gaan stemmen.
Men is geen racist (merendeel toch niet op enkele uitzonderingen na), maar men is wel onverdraagzaam tegen criminaliteit. Het maakt ook niet uit wie ze pleegt, gewoon dat het feiten zijn die echt vaak gebeuren en de kranten niet halen. Indien daar harder tegen zou worden opgetreden, zou het VB geen voet meer aan de grond kunnen zetten. Blijkbaar zijn al die anti-VB'ers in de politiek wel te dom om dat in te kunnen zien.
Hier in Deurne is er een tuinwijkske, waar mensen hun tomaatjes planten, die krijgen geen subsidies meer, DAT zijn dingen waar bewoners van wakker liggen. Dat ze overvallen worden, dat ze last hebben met inbrekers, en dat daar niet streng genoeg op gereageerd wordt, DAT houdt de mensen bezig. Mensen die geen betaalbare woning meer kunnen vinden, etc, zo kan ik nog wel ff doorgaan. Pak dat aan, en ik geef u op een blaadje dat het VB geen voedingsbodem meer heeft. Of zeker niet van deze sterke mate dat nu het geval is.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden