Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
En als rokers nu eens stellen dat ze veel minder lang leven en dus minder sociale lasten moeten betalen? Dat is een debat waar je niet uitraakt.
Roken geleidelijk aan verbieden lijkt me de beste oplossing. Volgend jaar is de minimumleeftijd om te roken 16 jaar, daarna 17 jaar etc. Wie betrapt wordt op het roken beneden de leeftijd krijgt drastische, maar niet onoverkomelijke straffen zoals bvb. gemeenschapsdienst op de kankerafdeling van het ziekenhuis, een tijd uw rijbewijs kwijt etc.
|
en dan noemen ze Agalevers regelneven.
|
Van mij mogen ze het ook onmiddellijk afschaffen hoor, samen met weed en alcohol.
|
Van mij niet, dat is alleen maar de inkomsten van de maffia en andere criminelen vergrootten.
|
Dat is zo een verkeerde logica hé. Geld steken om die maffia op te pakken ja.. op de speuren..
Als da moest legaal worden dan is de maffia niet weg zenne
Natuurlijk is het dan niet meer illegaal als je het legaal maakt. Dan kan ge ook zeggen: goh, er word zoveel gemoord, We hebben zoveel zaken, laten we het legaliseren dan verminderd de druk op het gerecht..
Z E V E R !
illigaal = bestrijden