Los bericht bekijken
Oud 21 september 2003, 22:59   #5
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khaled
thePiano, je haalt de zaken door elkaar, rassenpolitiek en het euthanasieprogramma hadden niets met elkaar te maken. Misschien moet je van de volgende site ook maar eens een paar stukjes kopiëren om op jouw site te zetten. Of past dit niet in het beeld dat je wil ophangen ?
Pfft... zeg... lees de website eens in de volgorde zoals ik ze geschreven heb? Toch niet moeilijk denk ik? Er was niet eerst de genocide!

Niemand is op een dag 's morgens wakker geworden en heeft gezegd: "Vandaag ga ik iedereen die niet beantwoord aan het perfecte beeld dat ik in mijn hoofd heb, van kant maken."

Adolf Hitler schreef het al in 1924 in zijn boek, maar toen had hij nog geen kant-en-klaar programma om zijn boosaardige ideeën in uitvoering te brengen. Dat mijn beste vriend, is nu eens die steppingstone theorie waar sommigen het hier graag over hebben.

Het begon met mensen onder te verdelen in rassen op basis van pseudowetenschappelijke theorieën en daaruit hoogwaardigen en minderwaardigen te destilleren, dan met 'onwaardig leven' uit te schakelen, en dan volgde de hele bende van asocialen, homoseksuelen, joden, gekleurden, zigeuners, delinkwenten enz...

Aanwijzingen voor wat er met ongeneeslijk zieken moest gebeuren had Adolf Hitler al neergeschreven in 1924 in zijn boek Mein Kampf: "Het is een halve maatregel om ongeneeslijk zieke mensen onbelemmerd de andere, gezonde mensen te laten besmetten... Het spreekt voor zich dat wij moeten verhinderen dat mensen met een gebrek zich voortplanten in nakomelingen met eenzelfde gebrek... Zo nodig zullen de ongeneeslijk zieken meedogenloos worden afgezonderd - een barbaarse maatregel voor de ongelukkige die het treft, maar een zegen voor zijn medemens en het nageslacht."