Fraude in Antwerpen?
Waarom ik denk dat er fraude is gebeurd in Antwerpen:
1. De resultaten bleven lange tijd uit. Er waren "technische" problemen. Kan iemand me vertellen welke technische problemen? Zijn deze technische problemen na te kijken? Kan men bewijzen dat er technische problemen waren? Log files? ISP logfiles?
Kunnen de techniekers duidelijk vertellen WELKE acties werden ondernomen? Hoe werd het probleem uiteindelijk opgelost, op technisch niveau?
Deze vragen zijn uiterst belangrijk, daar men op deze manier kan te weten komen of deze 'technische' problemen werden geënsceneerd of niet.
Indien men bepaalde gegevens (data) wenst 'aan te passen' vergt dit tijd. Vandaar de verklaring voor de 'technische' problemen (= tijd winnen).
2. Hoe komt het dat ik op het Internet bij de eerste data die werden doorgegeven men resultaten kon zien die totaal in strijd waren met deze op nationaal niveau. Toen 1 telbureau was geteld, zag men dat het VB -7% stond, en SPa + 23%????? Zou het kunnen dat men tot telbureau 8 de tijd heeft gehad om de data aan te passen?
Na telbureau's 8 (50%) begon de trend te keren. Bij 15 van de 16 bureau's stond het VB nog achter met 0,6%, maar bij de laatste telling van de stembureau's werd het opeens + 0,5%
Ik moet zeggen dat ik als Internet Field Engineer in mijn vorig leven moeilkijk kan geloven dat een outage meer dan 3 uur duurt. Meeste ISP's werken met SLA (Service Level Agreement) waarbij dergelijke outages NIET mogen voorkomen.
|