Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2006, 12:09   #85
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Soms kwam er op het uitslagen bord links naast de uitslag:

Bron : VRT ofwel Ministerie. Dus zo uitzonderlijk zou het niet zijn.
Duh zoals ik al zei, of een exit poll van de VRT of een officieele uitlsag van brussel niks ertussen . Ik herhaal er worden NOOIT officieuze resultaten meegedeeld door de overheid bij verkiezingen.
Citaat:
Ze hebben die niet direct gezegd die uitslag. Halverwege het debat van de voorzitters zag ik mijn teletextscherm veranderen. Men heeft daar niets van gezegd tot na het debat en dan duurde het nog even.
Enkele minuten dat is alles ik heb het op internet op de sites van de vrt en de overheid ongeveer even snel gezien als op de vrt in het debat, teletext liep trouwens de hele tijd achter end aar zouden ze eerder geweest zijn?
Citaat:
Geen onzin dus. Ik keek naar het beeld met de koppen op en met de tXT erover heen. Ik zal wel weten wat ik zie zeker....
Op enkele minuten komt he tniet aan jij deed alsof ze ene uur aan het wachten waren en er eers zeker van waren dat ze geen kijkers meer hadden.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline