Discussie: Trots op A!
Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2006, 19:32   #92
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Je vergeet iets schattebout. Als het rechtstreekse burgemeesterverkiezingen zouden zijn geweest of als het VB écht "een gevaar" was in Antwerpen, dan zou ik niet voor de pvda hebben gestemd maar ook voor Janssens. En met mij nog vele andere mensen...

Bovendien zou je vergelijking alleen kloppen als je 1 Sp.a, 1 Spirit en 1 Groen! kopstuk zou vergelijken met 1 VB en 1 Vlott kopstuk. Begrijp je?
Ik begrijp je volkomen lieverd.

Alleen heeft Patrickske met zijn reclame-ervaring het zo goed gespeeld dat de VLD kiezers en zelfs de zelfverklaarde meer intellectuele Groen! kiezers nog steeds niet doorhadden dat het hem niet ging over rechtstreekse burgemeestersverkiezingen nietwaar?
(Ze hadden toch moeten weten met al hun intellectuele vermogens dat ze met hun eigen partij sowieso aan de macht zouden geraakt zijn? - of maak ik hier nu een verkeerde veronderstelling? )

Hoe was de affiche weer: Patrick voor A? met een hoop BV's die kunnen zingen? Het is duidelijk: The intellectuals voted for Patrick!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 9 oktober 2006 om 19:33.
circe is offline   Met citaat antwoorden