Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Zoals ik dus dacht en gelijk had zijn de parameters die jij bedoelt helemaal irrelevant, belgen hebben ook verschillende leeftijden, opleidingsniveau's, en sociale klassen net zoals alle andere nationaliteiten ter wereld.
Het lijkt wel of je deze parameters om het zo maar weer te noemen een reden zijn voor jou om dan maar te zeggen och laat ze maar doen, procentueel gezien spreken we toch maar over een klein aantal allochtonen (% is klein maar de eigenlijke hoeveelheid is groot indien ze allemaal op straat rondlopen)
Bovendien als je redenen opgeeft (parameters) geef je dus ook toe dat er een probleem is anders kun je ze niet opgeven.
Ps: de ondertoon die jij uit mijn tekst haalt maak je zoals jij die wil, ik heb geen bedoeling om hier in eender welk bericht een ondertoon te geven, ik zeg wat ik kwijt wil en geef gewoon mijn mening, wat jij er voor de rest mee doet is jou probleem.
Jij denkt dat het Vlaams blok een stem van mij krijgt wat niet het geval is, een politieker of partij krijgt van mij pas een stem wanneer hij iets bewezen heeft en niet ervoor (blanco stemmer dus).
Ik wil alle ALLE criminele niet belgen het land uit en degene die hier geboren zijn moeten hetzelfde HETZELFDE behandeld worden als Belgen wat ze ook zijn dus den bak in! Voor mijn part moeten ze in Belgie maar de regel toepassen zoals in de US, three strikes and you're out! Behalve wanneer het om zware feiten gaat dan moeten ze niet meteen het land verlaten maar moeten ze meteen het vliegtuig worden opgezet en zijn of haar eigendom word wel nagestuurd.
|
Hetgene dat ik rood gemarkeerd hebdat is hun uitvlucht hé,als je iets over die problematiek aanhaald dan ben je oftewel Vlaamsblokker oftewel rascist oftewel Rascistische Vlaamsblokker whatever

Dat is gewoon hun uitvluchtje
Hetgene dat wij beschrijven zijn doodgewone simpele feiten en dan komen ze af met studies en rapporten van hier tot ginderachter,om te kunnen ontkennen dat er problemen zijn
Maar zoals je aan verschillende fora ziet word het steeds en meer beschreven hoe ze zich hier gedragen,steeds meer en meer mensen komen met dezelfde dagelijkse feiten af,en ik val in herhaling NEEN het kan doodeenvoudig niet meer verzwegen worden