Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke
nb:ik heb nog nooit zo een topic geplaatst bij deze,ik antwoord enkel,en bevestig dan ook wat anderen zeggen.
|
Heb ik namen genoemd misschien? Doch voelt u zich net als al die anderen, die zitten te klagen over allochtonen, aangevallen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ten eerste moeten alle mensen maakt niet uit wat voor nationaliteit ze hebben voordat ze naar Belgie willen komen vanuit hun land bv een jaar vooraf al een aanvraag doen om hier te mogen komen wonen
|
U beseft toch dat quasi alle vreemdelingen die hier asiel krijgen politieke vluchtelingen zijn?! Zulke mensen hebben helemaal niet de tijd om een jaar op voorhand een aanvraag in te dienen.
U doet een poging tot een voorstel, dat is al positief, maar denk er eens eventjes zelf over na alvorens het als mirakeloplossing te verkondigen.
Wat u voorstelt i.v.m. taal heeft maar weinig met criminaliteit op zich te maken. Al neemt het niet weg dat zulke maatregelen zeker nodig zijn om bepaalde mensen uit de criminaliteit te houden en ik ben dus zeker geen tegenstander van het verplichten van taalcursussen. Al vergeet u er blijkbaar wel gemakkelijkheidshalve bij dat dit geen probleem is dat zich enkel voordoet bij Marokkanen, maar nog veel vaker bij mensen uit het Oostblok. En wat met mensen als Trond Sollied en andere bobo's uit het voetbalwereldje en dergelijke meer?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
|