Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2006, 09:06   #552
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Dat is nu juist het hele probleem, pubers moeten normen mee krijgen en dit reeds als baby.
En onze maatschappij is nu zo ziek dat de pubers er ons al moeten gaan op wijzen dat wij ouderen fout bezig zijn en de verkeerde normen en waarden aan de kinderen meegeven.

Weet je dat de opgang van de internaten nu te danken is aan de jongeren zelf en niet aan de ouders.
Vele van hen willen er nu heen enkel en alleen omdat er daar discipline is en omdat er daar iemand is die op hen let en voor hen zorgt en klaar staat voor hen als zij problemen hebben.

Dus ondanks het feit dat wij er niet mee gediend zijn en er zeker niet van willen horen, zijn de jongeren toch bezig met, elk op zijn manier en sommige daarvan kan ik echt niet goedkeuren, ons er op te wijzen dat we verkeerd bezig zijn.

De luxe, vrijheid en het geld dat we hen geven in ruil voor onze aandacht, liefde en tijd, wel die intresseert heb niet meer.

Als zij mogen kiezen tussen een ouder die veel geld heeft en hen alle luxe kan geven die ze willen of een ouder die het met minder doet, maar er is voor hen. Kiezen zij bijna allemaal voor het tweede.
Je blijft dingen herhalen waarvan ik al aangaf dat ik het er mee eens ben. Ondertussen blijf je rond de hete brij draaien: hebben moslimpubers het recht morele normen te stellen aan de rest van de bevolking, zelfs zonder geweld?

Laatst gewijzigd door baarle : 12 oktober 2006 om 09:31.
baarle is offline   Met citaat antwoorden