Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Waarom zou men geen rekening mogen houden met een niet onaanzienlijk deel van de inwoners?
Enkel gelovige en practizerende christenen tellen voor jou? Hoeveel % zijn er daar nog van??
Heb je ook een probleem met de 1 meifeestdag? Wat kan het mij/jou schelen of mensen vrijaf krijgen voor 1 mei,1° of 2° Paasdag/Kerstdag, het Loofhuttenfeest, Yom Kippoer, het begin van de Ramadan of het Aïd? Voor mijn part krijgen ze een feestdag voor het Chinese Nieuwjaar, de geboortedag van Marx of Mustapha Kemal...
Je bent de sociale functie van de feestdagen aan 't vergeten en leeft precies nog enkel van "traditie". Hoeveel mensen weten er nog waarom ze op Pinksteren, OH Hemelvaart, 15 augustus en 1 november een vrije dag krijgen, denk je?
In België werd de 8meifeestdag stilletjes afgevoerd om de Duitse E.U. vrienden terwille te zijn. Tijd om die te vervangen dus: waarom niet door een islamietische of joodse feestdag?
PS, hier versta ik niet veel van  :
Ads_kid=0;Ads_bid=0;Ads_xl=0;Ads_yl=0;Ads_xp='';Ad s_yp='';Ads_opt=0;Ads_wrd='';Ads_prf='';Ads_par='' ;Ads_cnturl='';Ads_sec=0;Ads_channels=''; document.write(""); function Ads_PopUp() {}
|
Hallo, ? Nederland is een westers Protestants/katholiek Kristelijk land dus, met kerkelijke feestdagen en een oorspronkelijk kristelijke bevolking.
als ge daar als islamiet willen komen wonen past ge u daaraan aan, en anders bolde het af.